Po wielu miesiącach wytężonej pracy, kontaktów z setkami organizacji pozarządowych, a także rozmów z jednostkami samorządu terytorialnego w naszym kraju zbliżamy się do finału realizacji naszych projektów „PITax dla OPP” i „Wspieraj lokalnie”. Mamy nadzieję, że w efekcie projektów wszystkie organizacje, które nawiązały z nami współpracę, zapewnią sobie w ciągu kilku najbliższych tygodni środki na całoroczną działalność.
Pamiętając o znaczeniu, jakie mają dla przychodów organizacji w ramach 1% ostatnie tygodnie kwietnia, przypominamy, że właściwe usytuowanie banerów przekierowujących do przygotowanego dla Państwa programu rozliczeniowego na stronie internetowej organizacji, ma kluczowe znaczenie. Banery należy zamieścić na głównej stronie organizacji w dobrze widocznym miejscu.
Nie należy także zapominać o wadze odpowiednio przeprowadzonej akcji promocyjnej i poinformowania wszystkich potencjalnych sympatyków o możliwości przekazania 1% PIT dla OPP. Nie wystarczy zamieszczenie programu na stronie - jeśli nikt się o tym nie dowie - nie możemy liczyć znaczące na wpływy z 1%. Najprostszym sposobem na rozszerzenie zasięgu kampanii 1% jest odwołanie się do możliwości, jakie oferują nam sieci społecznościowe np. Facebook. W przypadku mniejszych organizacji znakomitym pomysłem jest także przypomnienie o 1% rodzinie, znajomym i sąsiadom.
Życzymy owocnej kampanii 1% 2019.